Dostava
U tijeku procesa narudžbe, korisnik je dužan naznačiti adresu na koju će mu se kupljeni proizvodi dostaviti, sukladno izborniku u procesu kupovine. Kad narudžba bude zaprimljena od strane PRAVRI i pripremljena za isporuku, korisnici će o tome dobiti obavijest na naznačenu e-mail adresu.
PRAVRI osigurava dostavu u Hrvatskoj. Za dostavu paketa unutar Hrvatske PRAVRI koristi usluge Hrvatske pošte. Cijene dostave je naznačena u samom procesu kupovine proizvoda.
Kupljeni proizvodi dostavljaju se korisniku na adresu koju je naznačio u procesu kupovine.
Reklamacije
Naručeni artikli bit će složeni na uobičajeni način, kako bi se minimizirao rizik da se proizvodi oštete prilikom prijevoza ili dostave. Rizik slučajnog oštećenja ili gubitka prelazi na korisnika po primitku proizvoda. Korisnik je dužan prilikom preuzimanja pregledati pošiljku, a eventualna vidljiva oštećenja i/ili nedostatke odmah prijaviti te, u slučaju da je riječ o vidljivim nedostatcima, odbiti primiti oštećenu pošiljku/ pošiljku s nedostatcima. U slučaju da korisnik po zaprimanju naručenih proizvoda utvrdi da nije zaprimio odgovarajuću narudžbu (pojedini artikli nedostaju, nisu u odgovarajućem stanju, dostavljeni su pogrešni artikli, itd.), dužan je o tome neodložno obavijestiti PRAVRI na adresu: webshop@pravri.hr ili na broj telefona +385 (0)51 359 500 ili putem obrasca za izravan kontakt dostupnog na ovoj poveznici. Kako bi PRAVRI mogao u što kraćem roku obraditi prigovor korisnika, molimo da dostavite potpune informacije o narudžbi i konkretnim prigovorima u odnosu na istu. PRAVRI će na prigovor odgovoriti unutar Zakonom propisanog roka od 15 dana. Ovisno o prirodi nedostatka, PRAVRI će poduzeti odgovarajuće korake kako bi se korisniku dostavili odgovarajući proizvodi, odnosno da bi se otklonili nedostatci. Ako to nije moguće, PRAVRI će korisniku vratiti novac za kupljene proizvode. U slučaju materijalnih nedostatka, na odnose korisnika i PRAVRI primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke.
U slučaju drugih upita, prigovora ili zahtjeva za pojašnjenjem vezanih uz Mrežno mjesto i usluge koje se na njemu pružaju, obratite se na webshop@pravri.hr ili na broj telefona +385 (0)51 359 500 ili putem obrasca za izravan kontakt dostupnog na ovoj poveznici.